روش کپی کردن مطالب وب سایتهایی که قفل هستند

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۶ کد : ۴۲۹۲ آموزش
تعداد بازدید:۲۷۷

بدلیل کپی برداری غیر مجاز محتوای وب سایتها توسط سایتهای دیگر ، مدیران سعی می کنند محتوای قالب را با روشهای مختلف قفل کنند . این قفل کردن از راست کلیک گرفته تا کد گذاری محتوای وب سایت ، ولی در کل همه و همه توسط کاربری که بخواهد از محتوای سایت بدون اجازه استفاده کند فقط کمی زمان بیشتری از فرد مورد نظر می گیرد و نمی تواند تصویر را ذخیره کند ولی در نتیجه محتوا کپی می شود .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه دلیلی وجود دارد که نخواهیم اجازه بدهیم دیگران از مطالب سایت ما استفاده کنند ؟ استفاده از مطالب با درج کپی رایت سایت سازنده به هیچ وجه بد نمی باشد ولی تغییر متن و محتوا و قرار دادن آن مقاله به نام فرد کپی کننده کار درستی نیست زیرا هزینه نگهداری یک وب سایت که بازدیدی در حدود 20 تا 30 هزار کاربر دارد در حدود 100 هزار تومان به صورت روزانه می باشد که این هزینه شامل سرور اختصاصی و هزینه درست کردن آموزش می باشد . در نظر بگیرید یک کاربر برای سایتش بدون پرداخت هیچ هزینه ای مطلب شما را کپی کرده و در سایت خودش قرار میدهد آیا به نظر شما این کار درست می باشد ؟
با توجه به این توضیحات به چه صورت می توان محتوای سایت را کپی کرد ؟ در ادامه روش انجام اینکار را آموزش میدهم.

1. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردم کپی کردن محتوای سایتی که قفل شده است زیاد کار مشکلی نیست . شما می توانید از منوی File گزینه Save as  را انتخاب کرده و کل قالب یا صفحه ای که در حال مشاهده آن هستید را دانلود کنید . سپس فایل اصلی قالب که با Index نامگذاری می شود را با نرم افزار ورد باز کنید . با استفاده از اینکار محتوای قالب به غیر از تصاویر را می توانید در محیط نرم افزار ورد بدون هیچ دردسری ذخیره کنید .

کلید واژه ها: کپی متن از سایت قفل شده